ליצירת קשר, נא להשאיר את הפרטים הבאים:

אין כל ספק, כי, כיום, הרבה יותר מבעבר, קשה להימנע מהסתבכויות כלכליות שעלולות להביא לפשיטת רגל. הקורונה, החודשים המרובים מחוסרי העבודה, מקומות העבודה הנסגרים אחד לאחר השני בקצב מסחרר – כולם יוצרים מציאות פיננסית, ישראלית ועולמית, המקשה על התפקוד התקין של אנשים רבים. משכך, אין זה מפתיע, כי אנשים רבים מגיעים עד להגשת בקשה לפשיטת רגל תוך היעזרות בשירותיו של עורך דין לפשיטת רגל. אולם, למרות הרפורמה שחלה בחקיקה בשנים האחרונות, בין היתר ביטולה של פקודת פשיטת הרגל וחקיקתו של חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי תשע"ח – 2018. הגשת בקשה לפשיטת רגל אינה צעד שניתן לעשותו בקלות ראש, אלא שיש להקדיש לו מחשבה מרובה, כך, שמלכתחילה, חשוב להתייעץ עם עו"ד לפשיטת רגל, לפני כל צעד שננקט במצב זה.

הגשת בקשה לפשיטת רגל

הליכי פשיטת רגל גובשו ונחקקו על מנת לאפשר לאנשים השקועים בחובותיהם ואינם מסוגלים לעמוד בכלל פירעונם המלא, לפרוע באופן חלקי את חובותיהם ולאחר תקופה בה מוטלות עליהם הגבלות מהגבלות שונות, עם סיום התהליך – לפתוח דף חדש בחייהם הכלכליים. ככל שהיקף חובותיו של החייב הינן בין 50,000-150,000 ש"ח ההליך יתנהל בלשכת ההוצאה לפועל ואילו במידה והיקף חובותיו של החייב הינם עולים על סך 150,000 ש"ח יתנהל ההליך בבית המשפט השלום.

הגשת בקשה לפשיטת רגל ע"י החייב מתחילה תהליך שלאורכו מספר נקודות מכריעות (כדוגמת מתן הצו כינוס נכסי החייב, חקירת החייב והגשתן של תביעות חוב ע"י נושיו, דיון בבקשה והכרזה על פשיטת הרגל, מימוש נכסיו של החייב) ובסופו, נמצאים קבלת ההפטר הסופי ופתיחתם של חיים כלכליים חדשים עבור החייב. כפי שניתן לבין, מדובר בתהליך מורכב למדי, שאליו לא רצוי לגשת בעצמכם, אם אין לכם את הידע הרלוונטי הנוגע לתחום. לאורך התהליך, מוטלות על החייבים מגבלות שונות, למשל, בדיקת פשיטת רגל המבוצעת במאגרים הרשמיים עשויה להעלות את שמם ו"להסגיר" את היותם פושטי רגל, אולם, בחלק גדול מהמצבים, קבלת ההפטר בסופו של התהליך הופכת את התהליך לכדאי.

איך לבחור עו"ד לפשיטת רגל מקצועי?

כשחייב מתלבט בנוגע להגשת בקשה לפשיטת רגל, הוא, מעל לכל, מחפש עו"ד לפשיטת רגל מקצועי, שמצויד לא רק בניסיונו בתחום, אלא גם מתמצא במערכות השונות שדרכן צריך החייב לעבור עד לקבלתו של ההפטר המיוחל. לכל אורכו של תהליך זה, קיימות לא מעט נקודות, אשר בהן מקצועיות וניסיון עשויים ליצור עבור החייב הבדל משמעותי, הן מבחינת אופיו של התהליך והן מהאספקט הפיננסי הנלווה אליו. כלומר, עורך דין לפשיטת רגל יכול לחסוך לכם הוצאות מיותרות.

משרד עורכי דין קובי צאיג

משרד עורכי דין צאיג, מתמחה בהגשת הבקשות השונות ובליווי ובניהול מקצועי של ההליכים הנדרשים עד לקבלת הפטר. למשרד ניסיון רב בתיקים מורכבים ולזכותו נזקפות לא מעט הצלחות בתחום. מודעותו של המשרד לרגישות ולדיסקרטיות הנדרשות בטיפול בתיקי פשיטת רגל, גורמת לו להעניק לכל אחד מלקוחותיו את מרב תשומת הלב, את הזמינות המלאה, ואת האמפטיה והקשבה הנחוצים ללקוחות הנמצאים במשבר כלכלי מסוג זה.

המשרד, בראשותו של עו"ד קובי צאיג, עוסק משנת 2005 בתחומים הבאים: משפט מסחרי,  מקרקעיןליטיגציה ועוד.

צוות עורכי הדין במשרד מביא עימו ניסיון עשיר, יכולות משפטיות גבוהות והיכרות רחבה עם העולם העסקי.

המשרד מלווה את לקוחותיו במגוון נושאים משפטיים:

  • חדלות פירעון – החל משלבי הגשת הצווים ועד לקבלת הפטר או פירוק החברה.
  • מקרקעין – מתן מענה וליווי משפטי בעסקאות נדל"ן מורכבות.
  • ליטיגציה – ייצוג לקוחות בבתי משפט להשגת התוצאה העסקית הטובה ביותר עבורם.

הצוות מתמחה במתן מענה משפטי מקצועי ואישי, תוך התמקדות בפתרונות משפטיים התפורים למידותיו של הלקוח.

לקוחות ממליצים

למשרדנו היכולת והניסיון לנקוט בפעולות שיחסכו הרבה כסף ועוגמת נפש.

מאמרים

הסדר חובות סכומים גבוהים

הסדר חובות סכומים גבוהים

בתקופה הנוכחית בה אנו חיים, בעיקר בשל הקורונה ואפקט הדומינו שהיא יצרה, קשה מאד להימנע מהסתבכויות פיננסיות שעלולות להגיע, לעיתים, לכדי הליכים משפטיים והגבלות לא

קרא עוד »

הקלידו מילת חיפוש וראו את מלוא התוצאות הקשורות באתר