לא מצליחים להיחלץ מהחובות?

יש מי שיעזור לכם לחזור למסלול!

משרד עורכי דין צאיג, מתמחה בהגשת הבקשות השונות ובליווי ובניהול מקצועי של ההליכים הנדרשים עד לקבלת הפטר. למשרד ניסיון רב בתיקים מורכבים ולזכותו נזקפות לא מעט הצלחות בתחום.

ליצירת קשר, נא להשאיר את הפרטים הבאים:

בימים הטרופים הללו, בהם אנחנו חווים טלטלה לא קטנה של חוסר באיזון כלכלי, בין אם בישראל ובין אם בשאר מדינות העולם, לא מעט חברות הגיעו למצבים של חדלות פירעון או אפילו שוקלות להגיש בקשה לפירוק חברה. פירוק חברה הינו, הלכה למעשה, ההליך המשפטי המביא לסיום קיומה של חברה מסוימת ברישום אצל רשם החברות, והוא אף זה המביא לפירוקם של הקשרים החוזיים הקיימים בין אותה חברה מסוימת לבין הגופים והאנשים שאיתם התקשרה במהלך שנות קיומה כגוף רשום. בסיומו של הליך זה, מתחסלת החברה ונמחקת כליל. הליכי פירוק חברות מתבצעים מול משרד רשם החברות של מדינת ישראל.

פירוק חברה

הבקשה לפירוקה של חברה עשויה להיות מוגשת ע"י החברה בעצמה – ואז, זו נחשבת בקשה לפירוק חברה מרצון, והיא עשויה להתבצע גם יכול ע"י בית משפט, במקרים בהם מי שנמצא מאחורי היוזמה לפירוק היא לא החברה-עצמה, אלא נושים או עובדי החברה. פירוק חברות מעוגן בהוראות חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי תשע"ח – 2018 ותקנות חדלות פירעון ושיקום כלכלי, תשע"ט – 2019.

בין העילות המוכרות ע"י בתי משפט כעילות מוצדקות לפירוק חברה נמצאות עילות כחדלות פירעון של חברה (חוסר בסולבנטיות) – מצב שבו תזרים מזומנים של חברה מרמז על היקלעותה לקשיים הפיננסיים, ומצבים של פערי הסכמה עקרוניים בין בעלי מניות החברה, מצבים, שבאופן טבעי, מקשים על ניהול שוטף, בשל "משיכת" הצדדים כל אחד לכיוון אחר.

משרד עורכי דין קובי צאיג – עורך דין פירוק חברות

חשוב לזכור, כי תהליכי פירוק חברות אינם קצרים ומהירים, ומשכך, גם לא ניתן להתייחס אליהם בקלות כאל עניין של מה בכך. לכן, רצוי להתחיל בביצוע של התהליך מוקדם ככל שניתן, כדי למנוע הצטברות חובות או הגעה לכדי הצורך לבצע את התהליך כשברקע נמצאים עיצומים כלכליים שחרבם עלולה להיות מונפת, הן מעל לראש החברה-עצמה והן מעל לראשם של הדירקטורים של החברה. בחלק גדול מהמקרים, נושי החברה הם בנקים או גופים מבוססים וגדולים, שישמחו להעמיד מול החברה המתמודדת עם קשיים סוללת עורכי דין ממולחים ומקצועיים, שלא יהססו לקרוע נתחים מ"בשרה" של החברה, בזמן שאתם, בעלי החברה, מתלבטים ומתחבטים בנוגע לדרך הנכונה והמתאימה לכם ביותר שבה עליכם לנקוט כדי לצמצם, במידת האפשר, את הנזקים העלולים להיגרם.

משרד עורכי דין קובי צאיג מתמחה בהגשת בקשות למתן צווים לפתיחת הליכים לתאגיד, קבלת סעדים זמניים ובהגשת בקשות להמשך הפעלת התאגיד, תוך ניהול מקצועי של התהליך עד תומו. למשרד ניסיון עשיר בניהול תיקים גדולים ומורכבים והוא רשם לזכותו אף לא מעט הצלחות מוכחות בתחום זה בשנים האחרונות מול תאגידים בנקאיים. מודעותו לרגישות הנדרשת בטיפול בתיקים כגון זה, גורמת למשרד עורכי דין קובי צאיג להעניק לכל אחת מהחברות המטופלות על ידה את הזמינות המלאה ודיסקרטיות, הנחוצות כל כך, ללא ספק, לחברות ולקוחות העסקיים שנקלעו למצב זה.

לקוחות ממליצים

למשרדנו היכולת והניסיון לנקוט בפעולות שיחסכו הרבה כסף ועוגמת נפש.

מאמרים

הסדר חובות סכומים גבוהים

הסדר חובות סכומים גבוהים

בתקופה הנוכחית בה אנו חיים, בעיקר בשל הקורונה ואפקט הדומינו שהיא יצרה, קשה מאד להימנע מהסתבכויות פיננסיות שעלולות להגיע, לעיתים, לכדי הליכים משפטיים והגבלות לא

קרא עוד »

הקלידו מילת חיפוש וראו את מלוא התוצאות הקשורות באתר