עו"ד קובי צאיג

חדלות פירעון ודיני מעמד אישי

"אני רואה את עצמי כחומת המגן של כל לקוח, שפעמים רבות עולמו פשוט חרב עליו – אלחם בנחישות כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר עבורו"

ליצירת קשר, נא להשאיר את הפרטים הבאים:

משרד עו"ד קובי צאיג

עו"ד קובי צאיג, נשוי + 4, בוגר תואר ראשון במשפטים LL.B ותואר שני LL.M במסלול משפט מסחרי מאוניברסיטת בר אילן. את התמחותו עשה אצל שופט בית המשפט המחוזי יהודה זפט ובמשרד עורכי הדין גיא גיסין ושות'. קובי חבר בלשכת עורכי הדין בישראל משנת 2001, בעל הסמכה כמגשר וכדירקטור, מכהן כסגן יו"ר ועדת חדלות פירעון של לשכת עורכי הדין במחוז תל אביב.

למשרד 2 תחומי פעילות: חדלות פירעון ודיני מעמד אישי. לאורך השנים צברו לזכותם עו"ד קובי צאיג והצוות המקצועי של המשרד, הצלחות רבות בפירוק ושיקום חברות, ניהול הליכי חדלות פירעון, עסקאות מקרקעין, ליטיגציה אזרחית ומסחרית, ניהול הליכי גירושין, מעמד אישי, צוואות, ירושות והסכמי ממון.

"השילוב הייחודי של הבנה עמוקה בניהול הליכי חדלות פירעון, עם ניסיון רב בדיני מעמד אישי – מקנה למשרדי יכולת רבת עוצמה להעניק לכל לקוח מעטפת מקצועית שלמה, שפעמים רבות חוסכת לו זמן יקר וכסף.

לא פעם הליכי חדלות הפירעון ודיני המעמד האישי שלובים וכרוכים זה בזה: ההסתבכות הכלכלית עלולה לאיים על שלמות התא המשפחתי, ומן הצד שני – פירוק התא המשפחתי עלול להוביל להפסדים ולקשיים כספיים. גם כשאני מטפל ללקוח רק באחד משני התחומים, יש לי הזדמנות נדירה להגן עליו ולהבטיח שהוא יימנע מטעויות כואבות בתחום השני. חשוב לי תמיד למנוע ככל הניתן קריסה כלכלית, או פירוק התא המשפחתי.

אני מבין ומכיל את לקוחותי, שלא פעם עולמם פשוט חרב עליהם. במשך יותר מעשור מילאתי תפקיד של יועץ משפטי חיצוני לבנקים וחברות ביטוח, כך שאני מכיר מקרוב את התנהלותם כלפי חייבים ויודע להוביל את הלקוחות להתמודד איתם בהצלחה. בבית המשפט אני רואה את עצמי כחומת המגן של כל לקוח ולא מהסס בעת הצורך להילחם עבורו בנחישות.

במהלך יותר מ-20 שנות הניסיון שלי בייצוג בבתי המשפט, רכשתי את היכולת לראות את התמונה המלאה והאמיתית, שמאפשרת לי לחתור לניצחון ולתוצאה הטובה ביותר עבור כל לקוח".

המשרד מלווה את לקוחותיו במגוון נושאים משפטיים:

הצוות מתמחה במתן מענה משפטי מקצועי ואישי, תוך התמקדות בפתרונות משפטיים התפורים למידותיו של הלקוח.

לקוחות ממליצים

למשרדנו היכולת והניסיון לנקוט בפעולות שיחסכו הרבה כסף ועוגמת נפש.

מאמרים

הסדר חובות סכומים גבוהים

הסדר חובות סכומים גבוהים

בתקופה הנוכחית בה אנו חיים, בעיקר בשל הקורונה ואפקט הדומינו שהיא יצרה, קשה מאד להימנע מהסתבכויות פיננסיות שעלולות להגיע, לעיתים, לכדי הליכים משפטיים והגבלות לא

קרא עוד »

הקלידו מילת חיפוש וראו את מלוא התוצאות הקשורות באתר