לא מצליחים להיחלץ מהחובות?

יש מי שיעזור לכם לחזור למסלול!

משרד עורכי דין צאיג, מתמחה בהגשת הבקשות השונות ובליווי ובניהול מקצועי של ההליכים הנדרשים עד לקבלת הפטר. למשרד ניסיון רב בתיקים מורכבים ולזכותו נזקפות לא מעט הצלחות בתחום.

ליצירת קשר, נא להשאיר את הפרטים הבאים:

המשבר שאותו אנחנו חווים, בשל מגיפת הקורונה, משפיע בימים אלה על כל תחומי המסחר והכלכלה הישראלית והעולמית, ובמיוחד על עסקאות הנדל"ן והמקרקעין. כך שכיום, עוד יותר מבעבר, אם בבעלותכם נכסים מסחריים או פרטיים, אתם עומדים בפני הליכי פינוי ובינוי או תמ"א 38, אתם מעוניינים למכור או לקנות נכס נדל"ן – כל מהלך שתעשו באחד מהתחומים הללו, ידרוש מכם ליווי וייעוץ של עורך דין מקרקעין – עו"ד המתמחה, ספציפית, בדיני המקרקעין הישראליים ואף מקפיד להתעדכן בפסיקות ובהלכות העדכניות ביותר הקיימות בתחום.

מה מקנים לכם שירותיו של עו"ד מקרקעין מנוסה?

הבחירה המושכלת והנבונה במשרד עורכי דין מקרקעין המנוסים בתחום מקנה לכם את השקט הנפשי הנובע מהידיעה כי נכס הנדל"ן שלכם מצויים בידיים מקצועיות אמינות וטובות והוא, וגם אתם, מוגנים מכל היבט משפטי העלול לצוץ בשלב כלשהו. נוסף על כך, במיוחד בתקופה בלתי יציבה זו, הניהול המשפטי המקצועי שאותו מעניק עורך דין מקרקעין לעסקאות המקרקעין שלכם מקנה לכם את הביטחון הכלכלי הנדרש לכם, וממקסם את ערכם של נכסי הנדל"ן שברשותכם. כיום, יותר מתמיד, חשוב לזכור, כי טעויות הנעשות בתחום זה, אפילו בתום לב, עלולות להוביל בעלי נכסים או משקיעים למצבים של הפסדים כלכליים לא קטנים, בעיקר בשל ההשקעה הכספית הגדולה הכרוכה בעסקאות נדל"ן ומקרקעין, הן לצד הרוכש / השוכר והן לצד המוכר / המשכיר.

משרד עורכי דין קובי צאיג – משרד עו"ד בתחום מקרקעין

אם אתם מחפשים משרד עורכי דין המתמחה בתחום המקרקעין על גווניו השונים, הגעתם למקום הנכון עבורכם, זאת, מאחר ומשרדנו מספק את כל השירותים המשפטיים הנדרשים לצדדים השונים בעסקאות נדל"ן ומקרקעין.

משרד עורכי דין קובי צאיג מתמחה בייעוץ ובליווי משפטי, בניסוח ובעריכת חוזים הנוגעים לזכויות במקרקעין ולרכישה ומכירת קרקעות, ומבנים המיועדים למטרות השונות, כדוגמת מגורים, משרדים וכיו"ב.

צוות המשרד המיומן מספק מענה שוטף לצרכי הלקוחות, וזאת, תוך הקפדה על מתן היחס הדיסקרטי, המקצועי והאישי הנדרש בעסקאות הנדל"ן השונות. הפתרונות המשפטיים אותם אנחנו מספקים ללקוחותינו מבוססים על הידע המשפטי הרב של צוות המשרד, כמו גם על התמחות בדיני חוזים ובדיני מקרקעין ועל הניסיון הרב אותו צבר המשרד בעסקאות המקרקעין אותן ניהל. 

כמשרד עורכי דין מקרקעין מנוסה בתחום, כל אחד מלקוחות משרד עורכי דין קובי צאיג, בארץ או בחו"ל, זוכה לייעוץ מהימן ומקצועי, לליווי צמוד ובדיקה מעמיקה של כל אחד מההיבטים המשפטיים המרובים הקיימים בכל עסקת נדל"ן. זאת, תוך התייחסות, בראש ובראשונה, לאינטרסים העסקיים של הלקוח, טובתו המקצועית, וכמובן – מיצוי זכויותיו כפי שהן מופיעות בחוק.

בין כלל השירותים אותם אנחנו מעניקים ללקוחותינו בתחום זכויות המקרקעין תוכלו למצוא – בדיקת זכויות מקדימה הנוגעת לנכס הנדל"ן, בדיקות שעבודים שונות, בדיקות מיסוי וייעוץ הולם בנושא זה, טיפול בענייני טאבו, ניסוח ועריכת הסכמי מכר, רכישה והסכמי בניה מסוגים שונים, ייעוץ וליווי פרויקטים מהיבטם המימוני, ייעוץ וליווי בהליכי פירוק שיתוף מקרקעין, ייצוג בערכאות המשפטיים ובגופים המוסדיים הרלוונטיים וכן הלאה.

מחפש עו"ד בתחום המקרקעין? הגעת למקום הנכון…

משרד עורכי דין צאיג מספק שירותים משפטיים בעסקאות נדל"ן.

המשרד מתמחה בליווי משפטי, יעוץ והכנת חוזים בתחום זכויות מקרקעין.

רכישות ומכירות של מבנים למגורים, משרדים וקרקעות.


הצוות מספק תשובות ומענה שוטף ללקוחות תוך מתן יחס מקצועי ואישי המבוסס על ידע משפטי, מומחיות בתחום הנדל"ן וניסיון רב בתחום המשפטי בזכויות מקרקעין, תוך שירות האינטרסים העסקיים של הלקוחות.
 
– לקוחות המשרד מהארץ ומחו"ל זוכים לליווי ובדיקה לעומק של כל ההיבטים המשפטיים של העסקה.

לקוחות ממליצים

למשרדנו היכולת והניסיון לנקוט בפעולות שיחסכו הרבה כסף ועוגמת נפש.

מאמרים

הסדר חובות סכומים גבוהים

הסדר חובות סכומים גבוהים

בתקופה הנוכחית בה אנו חיים, בעיקר בשל הקורונה ואפקט הדומינו שהיא יצרה, קשה מאד להימנע מהסתבכויות פיננסיות שעלולות להגיע, לעיתים, לכדי הליכים משפטיים והגבלות לא

קרא עוד »

הקלידו מילת חיפוש וראו את מלוא התוצאות הקשורות באתר