לא מצליחים להיחלץ מהחובות?

יש מי שיעזור לכם לחזור למסלול!

משרד עורכי דין צאיג, מתמחה בהגשת הבקשות השונות ובליווי ובניהול מקצועי של ההליכים הנדרשים עד לקבלת הפטר. למשרד ניסיון רב בתיקים מורכבים ולזכותו נזקפות לא מעט הצלחות בתחום.

ליצירת קשר, נא להשאיר את הפרטים הבאים:

צוות המשרד מביא עמו ניסיון עשיר בניהול הליכים משפטיים ופועל להשגת הפתרונות וההסדרים היעילים והטובים ביותר בניהול סכסוכים עבור הלקוחות מחוץ לכתלי בית המשפט, תוך בחינת הסיכויים מול הסיכונים להצלחה ושימוש באסטרטגיות וכלים משפטיים אשר שומרים על האינטרסים המסחריים של הלקוחות.
 במידה ונקבע כי מאבק בבית משפט הינו מחויב המציאות –  צוות המשרד מתמחה בייצוג הולם של לקוחותיו בפני כל הערכאות, תוך מתן ליווי אישי ומקצועי לאורך כל התהליכים המשפטיים. 
תחומי ההתמחות בליטיגציה של צוות המשרד כוללים בין היתר: תביעות של חברות – תביעות בסכסוכים כספיים וסכסוכי שליטה, בנקאות, תביעות של ספקים, הפרת הסכמים ועוד.
לצוות המשרד ניסיון רב בהליכים משפטיים וייצוג חברות ואנשי עסקים רבים בבתי המשפט. המשרד מתמחה בתביעות מורכבות תוך ליווי ומתן מענה בסעדים זמניים (צווי מניעה, עיקולים וכדומה). הייעוץ המשפטי מותאם לצרכיהם של הלקוחות ומלווה בחשיבה יצירתית ומקצועיות, יחד עם ידע משפטי עדכני.

לקוחות ממליצים

למשרדנו היכולת והניסיון לנקוט בפעולות שיחסכו הרבה כסף ועוגמת נפש.

מאמרים

הסדר חובות סכומים גבוהים

הסדר חובות סכומים גבוהים

בתקופה הנוכחית בה אנו חיים, בעיקר בשל הקורונה ואפקט הדומינו שהיא יצרה, קשה מאד להימנע מהסתבכויות פיננסיות שעלולות להגיע, לעיתים, לכדי הליכים משפטיים והגבלות לא

קרא עוד »

הקלידו מילת חיפוש וראו את מלוא התוצאות הקשורות באתר